کارگاه آموزشی برند و بازاریابی صنایع دستی در جزیره قشم برگزار شد

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه آموزشی برند و بازاریابی صنایع دستی خبر داد.

به گزارش میراث آریا، ابراهیم رستم گورانی با اعلام این خبر بیان داشت: کارگاه آموزشی برند و بازاریابی در صنایع دستی برای هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی در سه نقطه جزیره جهانی قشم ( شهر قشم، روستای سهیلی و روستای سرریگ ) در طرح تینال صنایع دستی برگزار شد.

او با اشاره به قابلیت‌های بالای تولیدات صنایع‌دستی مردم جزیره، اظهار کرد: برندسازی تولیدات نقش بسزایی در افزایش صادرات محصولات صنایع‌دستی جزیره جهانی قشم دارد. 

او با بیان اینکه جزیره جهانی قشم دارای صنایع‌دستی مختلف و متنوعی است که در بازار جهانی هم می‌تواند فروش خوبی داشته باشد، تصریح کرد: امروزه برندسازی و بازاریابی در همه حوزه ها این امکان را به وجود آمده است که تولیدکنندگان علاوه بر فروش محصول می‌توانند بدون هیچ مرزی تولیدات خود را تبلیغ کرده و بازاریابی حتی فراتر از مرزهای کشور داشته باشند.

او افزود: تولیدکنندگان قشمی علاوه بر ایجاد بازار داخل کشور می‌تواند بازار خارجی هم ایجاد کنند و علاوه بر صادرات صنایع‌دستی در راستای معرفی فرهنگ های ایران در جهان موثر واقع شوند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم خاطر نشان ساخت: تعریف، چگونگی شناخت، نحوه حفاظت و چگونگی تشخیص بازار برند، تبدیل برند به محتوای قابل عرضه برای مخاطب، همیاری با کمپین ها و حرکت ها در فضای مجازی، دنبال کردن اخبار صنعت و برند شخصی در سر فصل های این کارگاه آموزشی به هنرمندان آموزش داده شد.

رستم گورانی در پایان گفت: شناسایی هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی، برندسازی، افزایش کارگاه‌های تولیدی، ایجاد اشتغال برای هنرمندان صنایع‌دستی در دستور کار جدی این اداره است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072902068
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha